Joekiwienk.reismee.nl

Meet the host parents!

Newcastle, Australia:

Het is alweer bijna twee weken geleden dat ik het vliegtuig naar Sydney instapte. Na een nachtje in het leuke Sydney te hebben geslapen en de twee Duitse meisjes uit Singapore weer gezien te hebben, kwam mijn host family mij ophalen. We hebben meteen een beetje sight seeing gedaan, ik kan het Oprah House en de Harbour bridge alvast van mijn lijstje strepen.

De eerste week was erg relaxed, Beau (Sams vader) was er de hele week om me met alles te helpen. We hebben de school van de jongens gezien en ik ben naar Grace haar preschool geweest. Het links rijden was in het begin wat lastig, maar het ging veel beter dan ik had verwacht. Na een weekje denk ik er eigenlijk al niet meer bij na, alleen rotondes blijven heel gek. Beau heeft me ontzettend veel van de buurtjes laten zien en we zijn elke ochtend naar een ander cafeetje gegaan voor een cappucino. Ik heb ook al een paar meisjes uit de straat ontmoet, waar ik gezellig mee heb afgesproken.

De tweede week werd wat drukker, maar ook leuker. De kids hebben nu vakantie, dus we maken allerlei uitstapjes. De eerste dag ben ik met Grace naar een indoor speelparadijs geweest, terwijl de jongens met opa en oma aan het zeilen waren. De volgende dag ging ik met Andrew en Grace naar de jongens die in een national park aan het zeilen waren. We zaten op een heel mooi strandje, met heel helder water. Omdat het een national park is, was het er heel rustig en konden we lekker zeilen, kajakken en bbqen. Woensdag was ik een dagje vrij omdat de oude oppas nog een keertje kwam, dus ik hebben lekker een shopdagje gehad en me eindelijk ingeschreven bij een sportschool. Die dag waren wel alle kindjes ziek geworden, dus toen we donderdag naar de dierentuin gingen, hielden ze het niet zo heel lang vol. Vandaag zijn we naar de bioscoop geweest en daarna hebben we een 1 meter lange pizza besteld voor lunch. Vanavond starten we al met het koken voor kerst, wat we met 30 graden gaan vieren, al jaloers?

Liefs Joeki

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!